Dette indlæg er en ren tilståelsessag. Vi glemte at betale vores regning og modtog en rykker. Det er helt, som det skal være. Man skal betale sine regninger til tiden ingen tvivl om den sag. Så det skal vi naturligvis også.
3.dk vanvittige gebyrer
At vi glemmer at betale en regning, er en ekstra omkostning for en virksomhed som 3.dk, så derfor er der set med vores øjne heller ikke noget galt i, at vi som kunder bliver pålagt et gebyr for det ekstra arbejde. Normalt ligger et sådant gebyr vel på en 100 krone eller sådan noget. Det gør det også hos 3.dk
Kr. 310,- i kompensationsbeløb hos 3.dk
Her er det så at kæden hopper helt af for 3.dk. Oven i det almindelige gebyr på kr. 100,- ligger 3.dk så noget som de kalder kompensationsbeløb. I vores tilfælde et kompensationsbeløb på kr. 310,-
Rykkergebyr hos 3.dk på 50 %
Summasumarum en regning på samlet kr. 910,- er nu vokset med næsten 50 %. Det er jo fuldstændig vanvittigt!
Vi har en lumsk anelse om, at 3.dk lokker kunderne ind i butikken med gode tilbud, hvorefter de spekulerer i, at nye kunder, der jo typisk har bundet sig for en periode, kludrer med regningen, så 3.dk kan score kassen.
Valget er dit
Personligt synes vi, det minder om bondefangeri, og derfor har vi lavet dette indlæg, så du som telekunde er vidende om 3.dks politik og har mulighed for at tage den i betragtning før du vælger telefonselskab.
Vi stiller os ikke til dommer over andre, og hvis du finder, at 3.dks politik er helt OK, skal du da endelig handle der. 🙂